جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از انواع مصالح ساختمانی است که برای پوشاندن و تزیین دیوارهای داخلی ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، موزه ها ، هتل ها و سایر ساختمان از آن استفاده میشود . پوستر های دیواری عموماً به عنوان یکی از عناصر طراحی داخلی تعریف می شود . كاغذ ديواري ها اغلب به شکل توپی ( طوماری یا همان رول ) تولید شده و با استفاده از انواع چسب بر روی دیوار چسبانده میشوند . با استفاده از این پوستر ها بخشهایی از خانه خود را طراحی و زیبا سازی کنید . جالب است بدانید از این دیوار پوش ها میتوانید برای از بین بردن ناهمواری های موجود در سطح و بهبود ظاهر فضای استفاده کرد .

کاغذ دیواری

انواع مدلهای کاغذ دیواری

امروزه دیوار پوش جزء یکی از محبوب ترین وسایل برای طراحی و دکوراسیون فضاهای خانه است . با ظهور مجدد این گزینه فوق العاده و همه کاره میتوانید نمای خانه را با هزینه کم در زمان کوتاه تغییر و بازسازی کنید همچنین بهتر است بدانید کاغذ دیواری مانند پوششی است که میتواند قسمتی و یا کل یکی از دیوار را با آنها بپوشاند . دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که بیدانید هر کدام از این اینها برای نصب و نیز اجرا به چسب خاصی نیاز دارند . تنوع نوع و متریال کاغذ دیواری بسیار زیاد است به همین دلیل بهتر است با آرامش و دقت بالا آنها را انتخاب کنیم .

میتوانید ترکیبی از کاغذ دیواری و رنگ برای دکوراسیون دیوار ها در خانه استفاده کرده و فضاهای خانه خود را زیباتر کنید . برای این کار میتوانید از رنگ بندی دکوراسیون همراه با کاغذ دیواری های تک رنگ و یا بافت های نقش دار استفاده کرد .

انواع مدل هاي کاغذ دیواری

به دلیل وجود الگو و مدلهای مختلف شما میتوانید آزادانه مدل خود را انتخاب کنید و محیط زندگی خود را زیبا سازی کنید . به نظر می رسد برای آنکه خریدار هوشمندی باشیم و متناسب با نیاز خود كاغذ ديواري تهیه کنیم ، بهتر است قبل از هر گونه خرید کاغذ دیواری انواع مدلهای آن بشناسیم و بر اساس جنس و متریال و نوع آنها را تهیه کنیم . در ادامه انواع مدلهای کاغذ دیواری برای شما توضیح میدهیم تا بتوانید عاقلانه تر تصمیم بگیرید و سپس خرید کنید .

کاغذ دیواری کاغذی

کاغذ دیواری و انواع آن

این نوع کاغذ دیواری ها بسیار نازک است و میتواند نمایی زیبایی را تا حدودی ایجاد کند ، همانگونه که گفتیم برای چسباندن آن نیز از چسب مخصوص كاغذ ديواري استفاده می کنند . بهتر است بدانید که اگر فرد منظمی هستید به هیچ وجه از این نوع کاغذ دیواری استفاده نکنید ، زیرا به هیچ وجه نمیتوان را شستشو دهید . به طور کلی در بهترین حال بین 1 الی 2 سال عمر میکند ، به همین دلیل می تواند هزینه مازادی را به شما تحمیل کند . تنها دلیلی که افراد به این کاغذ دیواری بیشتر توجه میکند به دلیل قیمت کم و مقرون به صرفه بودن آنها است . به این نکته توجه کنید ، این کاغذ به راحتی از دیوار جدا میشود ، پس در هنگام جابهجایی وسایل در اتاق خواب باید مراقب باشید این کاغذ آسیب نبیند و پاره نشود .

کاغذ دیواری نانو

کاغذ دیواری نانو

امروزه با پیشرفت علم مشاهده میکنیم بسیاری از وسایل با دانش نانو تولید شده است ،از جمله این نوع کاغذ دیواری را نیز شامل میشود . این دیوار پوش دارای خواص و فواید فوق العاده بوده که میتواند برای افراد مفید باشد .

جالب است بدانید كاغذ ديواري نانو به هیچ وجه دوده و گرد خاک نمیگیرد و همان طور که میدانید اصلا کثیف نمیشوند . آنها در برابر تابش آفتاب و گرما مقاومت بسیار بالایی دارند . البته باید بدانید این مزایای خاص سبب شده است که قیمت این نوع از کاغذهای دیواری نسبتا بالاتر از انواع دیگر باشد.

کاغذ دیواری پی وی سی ( PVC )

کاغذ دیواری پی وی سی

این نوع کاغذ دیواری از استحکام و دوام بالایی برخوردار است و نیز میتوان آن را به راحتی شستشو داد . بهتر است بدانید این نوع از کاغذ دیواری طول عمر بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود و تقریبا حدود 5 سال شکل ظاهری خود را حفظ میکند . باید در نظر داشته باشید که این کاغذ دیواری‌ در ابعاد کوچکی در بازار موجود است . این مدل از کاغذ دیواری میتواند انتخاب خوبی برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب کودک باشد . این نمونه از کاغذ دیواری در طرح ها و شکل های مختلفی تولید و در بازار عرضه میشود .

كاغذ ديواري داماسك یا مخمل

کاغذ دیواری خاص

کاغذ دیواری مخمل دارای طرح های بعد دار با متریال مخمل هستند که قادرند نمای اتاق را به طور کلی تغییر دهند .برای ساخت این کاغذ دیواری شما میتوانید از پارچه و پی وی سی استفاده کنید . این نکته را فراموش نکنید طرح های چاپ شده روی این مدل کاغذ از جنس مخمل می باشد و از این طریق نمیتوان آن را با هیچ شوینده ای شست .

کاغذ دیواری های بافت دار بسیار خاص و فوق العاده هستند و نصب آنها به طور کلی نمای خانه را تغییر میدهد . از این موضوع غافل نشوید که نسبت به بقیه کاغذ دیواری ها کمی گران تر هستند . به طور کلی این کاغذ دیواری دارای استایل و تیپ خاصی است . اگر از پیروان سبک کلاسیک هستید بهتر است بدون هیچ تردیدی این کاغذ دیواری را انتخاب کنید و از تماشای آن لذت ببرید . می توانند بهترین گزینه برای شما باشند . این نوع کاغذ دیواری به دلیل بافت و طرحی که دارد به سادگی با مبلمان و وسایل خانه شما هماهنگ میشود .

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک دارای الگو ها و مدل های فوق العاده ای میباشد که بیشتر افراد برای ایجاد نمای زیبا در خانه های خود از این نوع کاغذ در طرحها و مدلهای متفاوت استفاده میکنند . باید بدانید این نمونه کاغذ دیواری ها آنتیک و دلنشین هستند و آرامش خاصی را به محیط وارد میکنند .

از کاغذ دیواری کلاسیک میتوان در بیشتر فضا ها استفاده کرد . بهتر است بدانید این مدلهای کاغذ دیواری به طور کلی نمای خانه را تغییر میدهد و از سوی دیگر باعث افزایش انرژی شما میشوند . این گونه از دیوار پوش ، مقاوم در برابر نور آفتاب بوده و کیفیت بالایی دارد . رنگ بندی کاغذ های دیواری کلاسیک تم های رنگی خاصی را در بر میگیرد که از جمله آن ها میتوان به کرم ، بژ، نسکافه ای و یاسی و ..اشاره کرد .

کاغذ دیواری چند بعدی

کاغذ-دیواری- چند بعدی

این مدل كاغذ ديواري دارای نمای خاصی بوده و میتواند فضای خانه را به طور کلی زیبا کند . اخیرا این کاغذ دیواری طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است . بهتر است در زمان انتخاب این مدل کاغذ دیواری به چاپ آن دقت کنید . زیرا انتخاب درست این مدل و طرح کاغذ ، میتواند نمای خانه شما را زیبا تر و خاص تر کند . کاغذ دیواری 3 بعدی در طرح و مدلهای مختلفی امروزه تولید میشود و شما میتوانید با توجه به محیط خود بهترین نوع را انتخاب کنید . این مدل از کاغذ قابل شستشو است و از این رو میتوانید به راحتي آن را تمیز کنید .

کاغذ دیواری مدرن

شاید بتوان گفت کاغذ دیواری مدرن یکی از به روز ترین و خاص ترین نوع کاغذ دیواری است همچنین خلاقیت و قدرت تصمیم گیری معماران و طراحان دکوراسیون داخلی را به طور کلی افزایش داده است . باید بدانید علاوه بر طرح و الگو های خاص ، به افراد اجازه میدهد تا آزادانه مدلهای جدید را براساس استایل خانه خود انتخاب کنند . بهتر است بدانید دیگر نیازی نیست از مدلهای ساده و محدود قابل اجرا با رنگ های پایه استفاده کنید ، بلکه میتوانید بر اساس حس و حال همچنین سلیقه خود کاغذ دیواری را انتخاب کنید .

اگر میخواهید فضای خانه خود را زیبا و خاص کنید ، بهتر است بدانید که چه رنگ‌ هایی در سال جدید به عنوان رنگهای محبوب برای دیوار شاخص یا همان اکسنت وال و یا رنگ آمیزی فضا ها شناخته شده اند . در حال حاضر رنگ‌ های مرجانی ، خاکستری‌، طلایی ، خردلی و ست رنگ قهوه‌ ای در تزیین دکوراسیون به عنوان محبوب‌ ترین رنگها مورد استفاده قرار میگیرند ، هرچند که رنگ سال میتواند متفاوت با این رنگها باشد .

کاغذ دیواری آجری

یکی از خاص ترین دیوار پوش های سال های اخیر کاغذ دیواری آجری بوده است که با تنوع رنگی بالا تولید میشود . بهتر است بدانید درست است الگو آنها خیلی تکراری است ، اما می تواند نمای خانه را زیبا کند . فرقی نمیکند که مبلمان یا وسایل تزیینی خانه شما چه رنگی است یا چه مدلی دارد ، بلکه تنوع بالای آن میتواند نمای خانه را به طور کلی تغییر دهد .

کاغذ دیواری های آجری در طرح ها و مدلهای بسیاری تولید میشوند که میتوان از آن استفاده کرد . اگر جز افرادی هستید که تمایل به بکارگیری طرح های خاص در طراحی دکوراسیون داخلی دارید ، کاغذ دیواری طرح آجر گزینه بسیار مناسبی است . استفاده از این طرح کاغذ دیواری می تواند نمای بسیار زیبا را در خانه شما ایجاد کند .

کاغذ دیواری هنری

مدل ها و انواع کاغذ دیواری با گذشت زمان در حال تغییر است و میتواند نمای خانه شما را به طور کلی تغییر دهد . بهتر است بدانید اگر فرد حساسی هستید و میخواهید نمای خانه خود را به صوت کلی تغییر دهید، میتوانید از این کاغذ دیواری استفاده کنید . این نوع کاغذ دیواری ها در طرح‌ های متفاوتی میباشند که میتوانند نمای خانه را زیباتر کنند . کاغذ دیواری لاکچری با طرح گل ، پرندگان و حتی طرح‌ هایی متفاوت میتواند در زیر گروه این نوع کاغذ دیواری ها قرار بگیرند . با این انتخاب ، مطمئن داشته باشید که طرح شما علاوه بر زیبایی فوق العاده ، نمای خانه شما را خاص و منحصر به فرد میکند .

کاغذ دیواری سبک بوهو

این نوع ، به خاطر الگو و مدلهای خاص و منحصر به فرد خود ، امروزه در طراحی و چیدمان خانه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . در مجموع در این سبک تلاش میشود تا از طرح ها و الگوهای خاص در طراحی و دکوراسیون فضا استفاده شود . در واقع این سبک هیچ محدودیتی در چیدمان فضا ایجاد نمیکند ، بلکه تنوع بالای این مدل کاغذ ، نمای هر خانه را منحصر به فرد میکند . یکی از جذاب‌ ترین المان‌ های سبک بوهمیایی ، استفاده از کاغذ دیواری‌ پر زرق و برق با موضوع طبیعت است .

بهتر است بدانید در انواع مدلهای این کاغذ دیواری از رنگ سبز استفاده شده است ، زیرا فضا خانه را زیباتر و به خانه شما طراوت می بخشد . اگر میخواهید آرامش و تعادل را به خانه خود و اتاق خوابی بر مبنای روانشناسی ایده آل داشته باشید میتوانید از این کاغذ دیواری‌ استفاده کنید .

کاغذ دیواری هندسی

کاغذ دیواری هندسی از از الگو های پایه بوده است که در سالهای اخیر بسیار از آن برای طراحی و دکوراسیون فضا استفاده میشود . برای ایده آل کردن اتاق خواب از نظر روانشناسی میتوانید از کاغذ دیواری با الگو های هندسی استفاده کنید . کاغذ دیوارهای هندسی اولین الگو هایی هستند که افراد در طراحی و چیدمان خانه خود از آن استفاده میکنند این نوع کاغذ در مدل های مختلف با تنوع بالایی تولید شده است به همین دلیل میتوان از آن برای هر گروه سنتی استفاده کرد . بهتر است بدانید در دکوراسیون اتاق خواب کودک بهتر است از این الگو در کنار رنگها سرد و پایه استفاده کنید . زیرا این الگو دارای رنگهای مختلفی بوده و استفاده از دکوراسیون رنگی برای طراحی فضا های مختلف ممکن است استرس افراد را افزایش دهد .

کاغذ دیواری گل دار

این نوع کاغذ دیواری اولین بار در کشور ژاپن مورد استفاده قرار گرفته است . به طور دقیق به نقاشی و طرح های موجود بر روی این کاغذ دیواری نگاه کنید ! مشاهده میکنید پرنده ها و شاخه ها به سمت بالا هستند . این الگو به طور کلی بیان کننده این موضوع است که زندگی در جریان است . از موضوع اصلی خود دور نشویم ، در این نوع کاغذ دیواری ها بیشتر در رنگهای ملیح مثل (آبی آسمانی ، صورتی کمرنگ ، طلایی ، قهوه ای ، سفید براق ) استفاده می شود . بهتر است بدانید متریال به کار برده در تولید این نوع کاغذ دیواری باعث شده بتوان به آسانی آنرا تمیز کرد .

کاغذ دیواری آبرنگی

حتما همه شما از دوران کودکی خود با ابرنگ کار کرده اید و حس کرده اید که آنها میتوانند نقاشی شما را زیباتر کنند . مهندسان صنایع تولید کاغذ دیواری به این فکر افتاده اند که از رنگهای موجود در آبرنگ برای طراحی این نوع استفاده کنند . جالب است بدانید تنوع رنگی این کاغذ بسیار بالا بوده و محیطی فانتزی و خاص را برای شما ایجاد میکند .

برخی از انواع نقوش این کاغذ ها شبیه طرح کوبیسم است و از این رو نمای خانه شما را زیبا میکند . طرح کاغذ دیواری آبرنگی با رنگهای درهم و به هم ریخته طرفداران خاص خود را دارد. معمولا کسانی که سبک های مینیمال یا هنری را دوست دارند این کاغذ دیواری را هم می پسندند چراکه ظاهری تمیز و ملیح دارد.

کاغذ دیواری ابر باد

کاغذ دیواری ابر باد برای طراحی دیوار

بهتر است بدانید کاغذ دیواری ابر و باد جزو طرح های محو و جذاب هستند که در بسیاری از فضا ها میتوان به صورت دقیق از آن استفاده کرد . پوستر دیواری ابر و بادی یکی از خاص ترین نوع کاغذ دیواری ها بوده که میتواند فضای خانه را فوق العاده خاص و منحصر به فرد کند . جالب است با استفاده از این کاغذ میتوانید به طور کلی دیزاین و طراحی خانه را تغییر دهید و فضای زیبایی را ایجاد کنید . این کاغذ دیواری در ابعاد و رنگهای مختلفی تولید شده و تنوع آنها می تواند فضای خانه را زیباتر کند .

تماشای انواع مختلفی از این کاغذ دیواری برای افراد تداعی کننده لذت خمیر بازی دوران کودکی را یادآور شود و از این رو میتواند حس و حال افراد را مثبت کند . پوستر های ابر و بادی می توانند به دکوراسیون شما جلوه ای مدرنیته ببخشند و دست شما را برای استفاده دامنه وسیعی از رنگ ها باز بگذارند . با استفاده از این کاغذ دیواری میتوانید فضاهای خانه را با سلیقه خود طراحی کنید .

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ -دیواری-پوستری

این مدل کاغذ دیواری در انواع مدل ها و المان ها تولید میشود و تنها تفاوت در این است که شما میتوانید آن را در ابعاد بزرگ تر و وسیع تر تولید کنید . تصاویر بر روی این کاغذ دیواری ها با کیفیت بسیار بالایی چاپ می شوند . کاغذهای فیبر، چرم ، کتان و پاستل از جمله مواد اولیه برای ساخت این مدل کاغذ دیواری ها استفاده شده است .

این نمونه از کاغذ ها در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و تنوع بالای این کاغذ دیواری به شما اجازه میدهد آزاده تصمیم بگیرید و بر اساس استایل فضایی خود کاغذ دیواری را انتخاب کنید .

کاغذ دیواری LED

کاغذ-دیواری-led

این کاغذ دیواری های خاص میتواند به عنوان چراغ برای روشنایی خانه مورد استفاده قرار بگیرد و هم از طرفی نمای خانه شما را زیباتر کند . مهندسان و طراحان قادر شدند با کمی خلاقیت و ابتکار کاغذ دیواری جدیدی را وارد بازار مصرف کنند . برای اجرا و پیاده سازی این کاغذ دیواری شما به نوار ال ای دی نیاز دارید . این دیوارپوش های زیبا ، این محصول دارای الگوها و مدلهای مختلف و متنوعی است ، میتواند انتخاب خوبی برای پوشش دیوار باشد . نه تنها زیبایی و جذابیت را به ارمغان می آورد ، بلکه باعث آرامش شما میشود . لازم به ذکر این نوع از دیوارپوش با استقبال چندانی در کشور ما مواجه نشده است .

کاغذ دیواری ضد زلزله

کاغذ-دیواری-ضد-زلزله

دانشگاه و مرکز تحقیقات تکنولوژی کارسلو ( KTI ) آلمان از دهه ۱۹۹۰ شروع به ساخت این پوشش خاص و زیبا کرد ، بالاخره تیم تحقیقاتی در سال ۲۰۱۰ موفق به ساخت کاغذ دیواری سیسمیک شدند .

کاغذ دیواری ضد زلزله همانطور که از نامش پیداست از ترک خوردن دیوار در هنگام وقوع زلزله و یا نشست دیوار جلوگیری می کند . جنس این کاغذ دیواری از الیاف شیشه ای بهم بافته تولید شده است . وجود این الیاف شیشه ای باعث ایجاد یک پوشش ارتجاعی در سطح کاغذ دیواری می شود و به همین خاطر از ریزش دیوار جلوگیری میکند .

در واقع وجود ماده ای مصنوعی با نام پلی پروپیلن که با الیاف شیشه ای ترکیب شده ، از ریزش دیوار جلوگیری میکند ، این مدل کاغذ دیواری در انواع مدل ها تولید میشود و ترکیبات رنگی آن بسیار زیاد است . برای نصب این کاغذ دیواری میتوانید از چسب های مخصوصی استفاده کنید . به طور کلی این چسب های دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی هستند و در ساختار آنها از پلی یورتان استفاده شده است .

کاغذ دیواری نانون

کاغذ دیواری نانون

از این کاغذ دیواری برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه خود میتوانید استفاده کنید . جنس این کاغذ دیواری از کاغذ و الیاف پارچه ای است و از بارز ترین ویژگی این کاغذ دیواری می توان به قابلیت شستشو آن میتوان اشاره کرد . به طور کلی این کاغذ دیواری از ترکیب فیبرهای طبیعی و مصنوعی تولید میشود .

این محصول دارای کیفیت عالی است و به همین خاطر طراحان داخلی از این کاغذ برای طراحی و دکوراسیون دیوار شاخص استفاده می کنند . ویژگی ها و خصوصیات کاغذ دیواری نانوون به میزان کمی با سایر کاغذ دیواری ها متفاوت است و همین امر سبب شده کیفیت آن نیز بسیار بالا باشد . این کاغذ دیواری دارای خواص و فواید بی شماری است و به هیچ وجه خراب نمی شود . نمیتواند بر سطح آن رشد کند و به راحتی با یک دستمال مرطوب و شوینده مناسب می توان آن را تمیز کرد .

کاغذ دیواری آینه ای

کاغذ دیواری آینه ای

این پوستر دیواری یکی از خاص ترین کاغذ دیواری هایی است که میتوان از آن برای دکوراسیون و چیدمان خانه استفاده کرد . این دیوار پوش به دلیل داشتن متریال پی وی سی دارای عمر بالایی است و میتوان از آن برای تمام فضاهای خانه نیز استفاده کرد .

کاغذ دیواری آینه ای دارای الگو و مدلهای مختلفی است و برای ست کردن با وسایل منزل و هارمونی رنگهای مختلف مشکلی ایجاد نمیکند . رنگهای سفید و نقره ای این کاغذ دیواری بسیار پر فروش است . همان طور که میدانید رنگ خاکستری براق با هر رنگی ، ست میشود و محیط خانه را زیبا می کند ، از کاغذ نقره ای بدون هیچ دغدغه ای استفاده کنیم . بهتر است بدانید این کاغذ دیواری را میتوانید به آسانی بشویید و گرد خاک را از روی آن پاک کنید . بهتر است برای دکوراسیون اتاق تی وی روم از این کاغذ دیواری استفاده کنید .

کاغذ دیواری پارچه ای

کاغذ دیواری داماسک

یکی از انواع مدلهای کاغذ دیواری که از آن برای تزیین و دکوراسیون فضاهای خانه استفاده میشود ، پوستر کاغذی است . جالب است بدانید در ساخت این نوع کاغذ از یک ماده سبک وینیل استفاده شده است همچنین لایه های طرح دار این نوع کاغذ دیواری بر روی روکش چاپ شده اند و به همین دلیل عمر مفید بالایی دارد . بهتر است برای کاهش هزینه جانبی خود از این کاغذ دیواری در محیط های کم رطوبت استفاده کنیم .

کاغذ دیواری فلزی

کاغذ دیواری فلزی

کاغذ دیواری های فلزی همانطور که از اسمش مشخص است به کاغذ دیواری اشاره دارد که دارای رنگ های متالیک یا رنگ های مربوط به فلزات است . در مجموع این مدل کاغذ دیواری برای افرادی که عنصر بدنشان از نظر فنگ شویی فلز است بسیار مناسب است . بهتر است بدانید این کاغذ دیواری در رنگ طلایی ، نقره ای ، مسی ، برنزی تولید و روانه بازار مصرف میشود .

کاغذ دیواری پتینه

کاغذ دیواری پتینه

خالی از لطف نیست که بدانید کاغذ دیواری قرنهاست که جلو‌ه‌ و سبک محل زندگی ما را زیبا تر نموده است . جادوی رنگ ها، محیط زندگی ما را خاص تر کرده اند و از این طریق میتوان از آن برای نمایی بهتر برای فضا استفاده کرد . هنر پتینه از معجزه رنگها استفاده میکند و هر آنچه بخواهید را بر روی دیوارها خلق میکند . حال بهتر است بدانید تولید کنندگان کاغذ دیواری از این هنر خاص در تهیه و تولید کاغذ دیواری نیز استفاده کرد اند و پوسترهای زیبایی را روانه بازار نموده اند . استفاده از این مدل کاغذ دیواری همانند کار پتینه میتواند خانه شما را شیک تر و خاص تر کند .

قیمت کاغذ دیواری

در حال حاضر در کشور ما قیمت کاغذ دیواری بسته به نوع کیفیت ، نوع و طرح متفاوت است اما به طور کلی میانگین قیمت کاغذ دیواری از هر رول ۱۰ متری در عرض حدودی نیم متر از ۸۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر است .

خرید کاغذ دیواری

قبل از هرگونه خرید کاغذ دیواری از هر نوع کیفیت و مدلی ابتدا باید سبک دکوراسیون داخلی محیط و فضای خود را بررسی کنید و سپس مطابق با سبک مورد نظر ، یک مرکز فروش کاغذ دیواری معتبر را برای خرید بیابید .

در آینه برخی روش های خريد كاغذ ديواري را بصورت مطمئن شرح خواهیم داد .

مطلب دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *